Dialect blev Merit

Vi fick många frågor om det hemliga pressmeddelandet.
Det var alltså Dialect i Falun och Västerås som gick ur kedjan och skapade ett eget varumärke Merit. Och vi fick uppdraget att

• Skapa varumärkesplattformen
• Skapa logotypen och hela den visuella identiteten
• Skapa den nya webbplatsen
• Interna skrivelser
• Butiksmaterial

Och allt detta på lite mindre än två månader. Vi har sagt det förr och vi säger det igen – var skulle vi vara våra samarbetspartners.

Vår utökade familj av kreatörer och experter som gör och ger allt för uppdragen. I detta fall designer Patrik Svalander som skapade den snygga och självsäkra identiteten utifrån varumärkesplattformen. Fotograf George Grigoriadis som får medarbetarna att skina som de bör och ska. Isaac Sylvander som får Google-annonseringen att uppnå de mål som är satta av den nya företagsledningen.

Tack inte minst alla på Merit med VD Per Ötken i spetsen som sett till att skapa en kreativt, produktivt och inte minst rolig resa tillsammans med oss.
Allt är inte klart. Webbplatsen är fortfarande under uppbyggnad. Men följ med på resan på merit.se

Mvh //